Zespół Muzyczny Na Wesele TRANS!

Orkiestra na wesele Koszalin, Słupsk, Lębork, Kartuzy, Bytów, Tczew, Malbork, Białogard, Wałcz  ♫ ♫ ♫

Zespół Weselny TRANS - zespół muzyczny na: wesele, studniówkę, osiemnastkę, połowinki, rocznicę ślubu, sylwestra, urodziny, prymicję, zabawę, bal karnawałowy

Blog - PORADY WESELNE

Jak komponujecie

2016-01-14 21:59:33, komentarzy: 0

Witam, pierwszy czytałem wcześniej, że piszę piosenki w pierwszej kolejności dla mnie osobiście. Więc nie ma piosenek dla kogoś innego. Przyjdę później, ale po raz kolejny z powrotem. Połowie ubiegłego roku zaczęli pisać piosenki dla GUI / voc. I dużo w moim DAW wokół gewerkelt. Teraz złamał w marcu tego roku do tej pory. Teraz tutaj jest 12 sztuk - gotowe i niedokończone. Mam razy w rausgepickt i chciał naprawdę tylko próby. Ale sprawy potoczyły się inaczej, a ja zablokował inny głos i tekst nad nim. Teraz stoję i wątpliwości co do samej piosenki. Czy kiedykolwiek dla mnie czy to nie było od stylu wokalnego i gatunku jest bardziej dopasowany do kobiecego charakteru. Jestem zdezorientowany i trochę wszystko rozpuszcza się. I jakby tego było mało stare piosenki pochodzą z poprzednich lat temu.Przez wiele lat, zanim zrobiłem muzyka z perkusistą. To był jazdy muzyki, ale ma o ile pamiętam, ale wykonane bardzo cieszyć. To także zupełnie inny gatunek. Ale być którego przeniósł się ... Jak widzisz mam ogromny teatr bęben. Och, nie wiem. Może muszę moje rozmowy / zapis z duszy tylko raz. Skoro mówię versumpfe w mojej własnej muzyki, a także porozmawiać z nikim innym się to możliwe. Ale to nadal blisko najlepszych zespołów i kompozytorów, każdym względem. 
Tylko nie tracić ducha. Czytałem kiedyś na forum międzynarodowym: "Wielcy artyści używać tylko 5-10% ich pomysłów i wyrzucić resztę, więc ważne jest, aby pracować na wielu, wielu pomysłów." Kilka wskazówek: - Poznaj przyjaciół i razem piosenka, nikać DAW, użyj VoiceMemo Wszędzie Komórka , używać instrumentu bez wyraźnych efektów & CO. (w moim przypadku mój Rodos ... wszystko działo się na Rodos!) ,Praca w sekcjach po prostu zostawić, a później umwurschteln i instalacji w innym utworze ,Zawsze notes mając i pisać ciekawe obserwacje ,.nie poddawać się! ! POSTĘPOWANIE !! powodzenia!  Tak doszedłem bardzo daleko od rzeczywistego muzykowanie dala. Mam tylko jak relaks jest zapomniana! Wczoraj nikt nie był w domu razem - spontanicznie wydostać pakowana i grał mój stary Akoustic - nie chcąc cel coś napisać! Pięknie miękki dźwięk ... Tu historia zespołu. Dobry nastrój i motywujące jest to!  Teraz moje pytanie: Jako zespół, pisanie piosenek, ich próby, podejmowane je i występuje przy odrobinie poświęcenia i szczęścia kiedyś tak dalej. Jednak zastanawiam się, jak jej, że obsługuje komponowanie tego. Czy piszesz teksty, a potem tworzy melodię na to, aby? Czy może to zrobić na odwrót? Zmiany może nawet między dwoma opcjami? Jeśli zrobisz to na odwrót, grasz, po prostu dzieje, czy też naprawdę w głębi myśli na temat tego, co może się teraz dobrze pasują? Jak jest Twoja metoda w projektowaniu swoich piosenek? W zespole I przede wszystkim wziąć gitarzysta i wokalista pisanie piosenek. W miejscach, podam jeszcze Riff (a Groove) pomysłów. Większość z tych pomysłów pracują od siebie oddzielone, najlepsze rzeczy są podejmowane i rozszerzony. Głównie to już są oparte drumgrooves, rowki basowe i gitarowe riffy. Perkusista i mogę (piosenka istotne) zmiany Części ale. Co do zasady, piosenkarka pracowała jego teksty, podczas gdy my, instrumentalistów uprawiania piosenki. Jest bardzo radosna improwizacja i Bulit nawet z korków do mikrofonu .Pewne zdarzenia lub nastroje dać mi kopniaka do komponowania solo i z orkiestrą, a potem siadam z gitarą do komputera i przesłać projekt do preferencji jednorodnej wyniku czystego dźwięku z poprzedniego utworu, aby uzyskać (do albumu kompatybilności) i zacząć od razu. Do 80%, a tym samym powstają jedynie fragmenty, które kończy się w każdym impasu. Piosenka jest dobra dla mnie, jeśli niesie mi pracę emocjonalnie, mój napięcia nie jest przerwana, a jej nie więcej niż dwóch sesji zakończenie odbędzie się dłuższy i verkopftes pracy nie przyznaje tor więcej dodatkowych temperament. - Wręcz przeciwnie Wszystko zrazy w tych okolicznościach, jest nowa piosenka. Zwykle zaczyna się od riffu czy melodii. czasami z linią basu. zazwyczaj jest to jednak jeden z naszych gitarzystów z riffem, wówczas część 2 gitary, bas i mojej linii bębny się ułoży. gdy posiedzenie odbywa melodii wokalu, zwykle pojawia się tekst raczej 4-5 tygodni później. Gram codziennie tylko na gitarze i śpiewać się nie dzieje. Pomaga również łatwo zabrać na gitarze czasem tylko w między w dłoni, na przykład w przerw reklamowych podczas oglądania telewizji (zawsze pod ręką, to grasz dużo więcej, niż gdyby trzeba je odebrać tylko). Ciekawe rzeczy biorę na komputerze i opracowania na liniach wokalnych dla wierszy i chór. W naszym zespole Forum potem widzę praktycznie całą piosenkę. Jednakże, jest z nami tak, że jest to prawda tylko jako propozycję. Ponieważ śpiewam tylko w zespole, ale może już coś zupełnie innego z niego wyjść, niż myślałem. Przynajmniej nasz perkusista i jeden z naszych gitarzystów (czasem nawet człowiek bas) dżem prawda cały czas, czasami nawet jest coś sensownego się. Śpiewam to po prostu coś, co przychodzi do mnie tylko w tym sensie, czy śpiewam fragmenty tekstu, że Napisałem upływ czasu w domu. Rezultatem jest punktem wyjścia dla nowej piosenki. Robię to głównie tak: jeśli mnie coś bardzo zajęty, ja jestem najbardziej twórczy. W zależności od mojego wynikające wersji emptionalen (Sauer, szczęśliwy, ect.) Powstaje z góry gatunek pieśni (ok, jeśli grasz w zespole ner punk, nie będzie pisać dla wielu jazzowych, ale wiesz o co mi chodzi .. .zB ballada czy raczej twardsze ...). Wtedy myślę sobie o rafy, w których myślę, że mnie w dużym tekście pojawi się (a raczej to, co pasuje do mojego nastroju) (ale nie została jeszcze ustalona, ​​kiedy Nacher co bessres incydent wirds ewentualnie uzupełnione lub z późniejszymi zmianami). Potem przychodzi tekst. Głównie mnie jest w tym czasie już ne przejścia tekst z pasującymi rafę (ten ostatni często zmieniane) nastąpiło. A następnie zostanie zainstalowany w dowolnym miejscu. Następnie udaliśmy się do Porozumienia. W trakcie pracy dla mnie to czasami spadnie do rzeczy, gdzie myślę, że są absolutnie czyste. -> Aranżacja jest umgestelt tak aby nowe rzeczy mają miejsce. Perkusja i bas (jestem gitarzystą bez zespołu) nie są kompletne, bez względu na koniec w DAW. Ostatni akt twórczy są jakieś solówki, jeśli w ogóle występuje. Następnie dodaje się. Mam pomysł na części n (więc wszystko eigtl razem, szorstka gitara pomysł, grubsza bębnów, organów, pianina, czasem fortepianu i sekcji smyczkowej, są to również dwie altówki i wiolonczela a nawet akordeon itp), a następnie budować stopniowo całą piosenkę na jej temat. Kiedy napisałem na początku, w większości pochodzących z własnych pomysłów, jak pójdę na. Czasami powstrzymać funzts NICH, a następnie próbowali coś innego, a jeśli w pewnym momencie poczucie, że jest wystarczająco dużo zakończeniu utworu. Czuję jednak, nie może być tak, ale nawet jeśli produkują np elektro tylko na rzeczy Deathcore dla mojego zespołu. Fragmenty tekstu, preparaty, tempa i tak przychodzą do mnie od czasu do czasu tylko raz (np moja koncepcja albumu przyszedł do mnie bardzo w edukacji religijnej), The Trzymam następnie utrwalane (dodatkowo stworzyła notebooka, jestem strasznie zapomina). Wtedy po prostu piszę, co chcę dla asocjacyjnie nastrój tworzę w jaki sposób można to osiągnąć i to. Potem po prostu jamme trochę, słuchać Ambient lotu (pomaga mi nastroju i intra / przerywniki / Outros), A kumpel lubi kopiować i jego współpracownicy, ponieważ niektóre numery są bardzo atmosferyczne. W riffy są rzeczywiście dla mnie najtrudniejsze. Gdy bębny myślę sobie ostre gradienty z, miejscach znaku w tekście i dać całą rzecz innego znajomego, który następnie odbiera dla mnie po prostu szczery.  Gdy przychodzi do metalu i rockowych piosenek, gram najczęściej tylko gitarę wokół i jeśli coś fajnego wyjdzie postaram weiterzuspinnen wątku .  Piszę do mnie w ogóle wszystko równe, bo mam natychmiast z mojego umysłu, aby zrobić miejsce na nowe muzyczne pomysły. Ostatnio piszę piosenki bezpośrednio GuitarPro i myślę, że to już wcześniej, w którym kierunku należy pójść. Kiedy komponuję na pianinie lub innych instrumentów, wiem, z reguły jeszcze przed kierunku, w którym powinien iść. Teksty zawsze ze mną tylko po napisałem utwór gotowy. Czasami piszę proste nawet tak, bez żadnego odniesienia do piosenki i wrócić później go słowa do piosenki, jeśli muszę. Hehe, dobre pytanie, więc bardzo wcześnie, najpierw zmieniłem tekst nen. Im lepiej mi się wtedy na gitarze, tym bardziej, że jest to również podjąć. Miałem pomysł, a następnie został wyjęty i bawić się z gitary wykonany utwór, a następnie popełnił tekst NEN ... gitara praktycznie napisał piosenkę, więc ne interakcja pomiędzy "brzmi dobrze - tak to idzie" potem Złamałem mój tekst pod uwagę.Tymczasem jest inaczej. Słyszę piosenkę zanim pisać. Mam melodię, która jest jednocześnie, ponieważ w mojej głowie, w moim żołądku ... słów lub pola tekstu pochodzą. Słyszę tylko do mnie, to ja biorę na gitarze, ale tylko wtedy, gdy mam należy dość ściśle - Nie chcę, który napędza piosenkę w innym kierunku, niż to, co pierwotnie było w moim uchu wewnętrznym, dlatego, że gitara jest wciąż rozwija swój własny pęd ze mną. Więc kiedy miałem piosenkę w mojej głowie bardzo jasno, biorę gitarę i wprowadzają do wnętrza na zewnątrz. To jest to. - To jest piosenka, muzyka i tekst z jednego źródła Cóż, reszta jest powstrzymanie intuicyjnie - zatrzymać NEN styl gitarowy, który jest bardzo riffy, że ustalenia są kompaktowe, itp ... ale ustalona, ​​w ostatecznym rozrachunku SONG i nie ja muzyk. U mnie piosenka pisze o wiele szybciej, jeśli gotowy tekst / ne wykończone struktura jest obecny. W przeciwnym razie nie rozmawiać kilka linijek tekstu, hej, to pasuje dobrze, ale w tej melodii, hej, w innym miejscu, tak, że prawdopodobnie może zmieścić się w dobrze. Tu zespół wesele wałcz. W końcu mam piosenkę, która składa się z kilku wysp, związane chcę być. Może powinienem przekształcić go w jednym szeregu, Weil jest zbyt dużo jak na torze, ale to prawie-Structureless jak Opeth ma rzeczywiście coś ciekawego. Każdy, kto pisze piosenki w podobny sposób?  Napisałem wiele rzeczy można znaleźć w moim podpisie. Jedno jest tam, ale nie, myślę, że ... na moim biurku jest grubą akcji śpiewnik. Proponuję to często ostatnio i śpiewać każdą losową linię z moich spontanicznych melodii. Na początku rafy lub NEN perkusyjny wstęp, gdzie rafa nagle wpada to jest po prostu zbudowany ...... kiedyś wszystko zrewidować nochmal.Ich również wie dokładnie, kiedy, aby fragmenty tekstu itp planuję, ale nic kiedy NEN Rafa w głowie często potem wyskoczyć z piosenek, które są już mniej lub bardziej Instrumetal piosenki jak tysiące riffy są drinn Ale najważniejszą rzeczą w piosence jest intro, z którym przesłuchanie mężczyzny z osób musi zwrócić się bezpośrednio pod wrażeniem ! To z tekstami jest zwykle traktowane że są piosenki, które tworzą się spontanicznie i śpiewa o czymś, lub jeden od początku. Says "w opinii śpiewamy teraz" Następnie utwór jest napisany do. Jest nieco trudniejsze, ponieważ piosenka ma to, aby dopasować się do tekstu jako całości, a nie na odwrót, jest ogólnie cała harmonia i teoria ma siedzieć i kreatywność umowę z pokrewieństwa tekstu. To zależy od tego, czy ktoś pisze piosenkę, samodzielnie lub wspólnie z innymi osobami, z nami w zespole, aby na gitarze w domu, więc kiedy ja czy moi koledzy coś wymyślić, bierze go na (telefon komórkowy, odtwarzacz ...) z tych podstawowych dźwięków to można powiedzieć, ok ... może to być chór lub, rafa jest fajny otwieracz. z tych dźwięków (+ inne skojarzenia) można następnie rozpocząć pomiędzy częściami wymyślić, w trzech czwartych utworu solowego na jej temat? lub po prostu rozbić część czysta zabawa jest zawsze dobre, ale nie za dużo, trzeba uważać, że jeden tworzy strukturę utworu i musi następnie otrzymać, nie jest jednak Imme czysto techniczne, jak powiedziałem, kiedy ja sam, bo piosenka nie skończył robić w domu, przychodzi zespół do gry tam każdy przynosi pomysł, kilka rzeczy, które są zmieniane, możesz zacząć grać na dwóch wyemigrować, tertz? .... tak powstają pieśni i kiedy dowiedział się, że nigdy nie zrobił, jak również prawo, nie można nawet notatki, potrzeby emocjonalne masz cierpliwość i kiedy piszę same utwory zwykle zajmuje mi około dłużej. Obecnie mam 8 utworów z których wszystkie są półprodukty .... nie wspominając .... przyjdzie czas i piosenka strzela z tylnej części mózgu na zewnątrz i zostaną zakończone, a wierzcie mi  I ciągle pisać naprawdę coś , czasem nawet disco polo, a;bo polski dance czasami całych tekstów, a czasem tylko pojedyncze fragmenty, które się przydać do mnie. bo ja też zawsze trochę Książka tutaj, więc może posiadać każdy pomysł. niektóre fragmenty pozostaną tylko zdania w książce, ale teraz, a następnie ewoluuje po prostu piosenki. Jednak jest to dla mnie ważne w "pierwszym" nie pisać do sztywnej konstrukcji mieć, bo jeśli utwór jako takie to znaczy, jeśli w Często eh jeszcze tekstu lub pojedynczych wierszy dostosowany przeredagowanie lekko dopasować  Mam najbardziej zróżnicowane tekstowych i fragmenty muzyczne krąży w mojej głowie. Części tekstu lub niektóre preparaty wejdę w notatniku, więc nie zapomnij, z muzyką, która jest mniej problematyczne - idei, która nie pokazuje się od czasu do czasu, to prawdopodobnie nie wystarczy dobra. Właściwie tylko trzeba go czekać, że dwa fragmenty szczególnie dobrze do siebie pasują, który jest następnie Intitialzündung. Więc to napisz ramy utworu wokół którego tekst jest zazwyczaj całkowicie wykończone pod koniec. Ktoś w zespole pisze tekst, oglądać mnie do gry i to, co jest na gitarze razem. Wtedy możemy skompresować tekst tak, że ma jeden metr, i oświadczam, basista, co mogą go odtworzyć. Perkusista prostu robi to, co chce. Gotowe ... Tak, że jest uruchomiony na nas najbardziej. Postęp cięciwy to zwykle po kilku minutach. Czasami piosenka jest tak dobra, jak zrobić w pół godziny. Całość jest następnie ćwiczył z czasem piosenka dorasta. Kiedy piszę piosenki dla mnie, że jest inny i zawsze inny. I to trwa znacznie dłużej, teksty proste spaść mocno.  

« powrót

Dodaj nowy komentarz

NEW - O ORKIESTRZE.
Blog http://wesele-trans.manifo.com/.
Darmowa strona www - zrób ją sam!