Zespół Muzyczny Na Wesele TRANS!

Orkiestra na wesele Koszalin, Słupsk, Lębork, Kartuzy, Bytów, Tczew, Malbork, Białogard, Wałcz  ♫ ♫ ♫

Zespół Weselny TRANS - zespół muzyczny na: wesele, studniówkę, osiemnastkę, połowinki, rocznicę ślubu, sylwestra, urodziny, prymicję, zabawę, bal karnawałowy

Blog - PORADY WESELNE

Najlepsze głośniki HOME STUDIO

2016-03-08 00:24:53, komentarzy: 0

Najlepsze głośniki Wartość Home Studio
Jeśli ustawisz typ głośniki i ekran główny osobistych studio. Rozwój najważniejszych rzeczy, plan uzna to za dźwięk wyjściowy swojej pracy, ma ponieważ decyduje nieważne, ponieważ wpływa mogą być użyteczne w przedziale cenowym ekonomiczne głośniki Ostatecznie tonu i jasność jakości monitora, podczas słuchania nagrań , to jest. Wasza muzyka jest, kiedy spędzamy dużo czasu na próby miksowania i masteringu nagrania, ale chcesz być tak wysokie, jak to możliwe precyzyjne brzmienie. Jednak każdy będzie w stanie pozwolić sobie głośniki 20tysiący można zobaczyć. Na szczęście, głośnik, a tym samym jakość czas nie jest wystarczająco dobre w przystępnej cenie 2000 złotych domowym studiu. Obiektywnie, odpowiednie badania, co najlepiej pasuje do głośnika, ponieważ twoje potrzeby nie są rzecznik minimalnej wartości "najlepszy", musisz włączyć najlepszą decyzję o zakupie. Miasto jest zwiększenie udziału niektórych ludzi na niskim lub wysokim zakresie częstotliwości, a wymagających prawo usłyszeć dźwięk płaskiej EQ: Pamiętaj, co trzeba, proszę Nie OITE. Wymaga to znacznie poniżej kosztów zakupu, przed dalszą redukcję głośniki, wiesz co trzeba.

KRK Rokit 5 G3
Głośniki na bardziej popularny jest bez wątpienia sprawa, są one traktowane jako przemysłowy standard dla wielu głównym mówcą studio, jest uniwersalna. Oni i trwałość odpowiedni rozmiar pasuje do niemal każdego komputera stacjonarnego. Niektóre z nich, w zależności od rodzaju muzyki o wysokiej i niskiej częstotliwości znacznie oznaczać przytłaczający, ale wzrost mata powierzchnia jest bardzo precyzyjne, w celu zmniejszenia jakości dźwięku, to jest możliwe, w celu dostosowania częstotliwości niskiej częstotliwości. Żółty, czarny muzyka, niepowtarzalny design i przejrzystość cen i będą połączone wartość rynkowa jest prawdopodobnie najlepszym mówcą.

PreSonus Eris E5
Głośnik ma dobry stosunek ceny do wydajności. Czyste, przyciski i głośniki, ale wystarczająco małe, aby być przenośne, ale nadal zapewnia niemal wszystkie domowe studio głośnych miejsc. W przeciwieństwie do innych głośników, mogą być specjalnie nie jesteś, jesteś bardzo niska ze względu na konstrukcję lub dostarczyć prawdziwy płaski dźwięk i głęboki bas rezonansu chcą uzyskać wyższą częstotliwość niż inne monitory. Zamiast tego, monitor częstotliwość wyjściowa dla muzyka wiarygodne, dokładniejsze i łatwiejsze do próby dźwięku szacunku.

M-Audio Studiophile AV 40
Ze względu na niewielką liczbę szczególnie idealny do domu rejestrowania cen, monitorowanie szerokość tych aplikacji, zostaną one zgrupowane z innych czołowych mówców. Wreszcie, są one z pewnością nie nadaje się dla większych scenariuszy, idealne głośników w małym domowym studiu Hz 1. Osoba w zakresie od 20 kHz ", aby zapewnić" woofer i tweeter około 4 na początku 85 I tyle nie używaj tych pieniędzy dość trwałe głośników, można inwestować.

Yamaha HS5
W przeciwieństwie do wielu miłośników Yamaha będą mieli tę przysięgę i głośniki Yamaha Home Studio HS5s oferuje bardzo wyraźny i mocny dźwięk z jednego człowieka. "Subwoofer stożek i 1" kopułka wysokotonowa (5), dwa głośniki, zapewnia szeroki zakres częstotliwości od średniej wydajności i okolic. Ogólnie, pojedynczy głośnik lub operacja parę. Con HS8 i "Osiem z nich, tylko trochę głębiej idealnym run, ale ty jesteś około 1500 zł za jakiegoś zysku więcej można dostać parę, tanim przybywa poprawy rasy. Oni i niepotrzebna głośnik pochodzi unikalny projekt dla zapobiegania instalację częstotliwości drgań.

Alesis M1 Active 320
Następnie mówca jest dobre dla około 400 par, wszystkie pieniądze. Rozważyć wszystkie strzały, ale również oferują szeroki zakres częstotliwości od 80 Hz przy 20 kHz, że pracują wystarczająco głośno małym domowym studiu. Są to znaczy nieco niższym Pasmo Silk kamery o trzech pokoleń, jest to "norma (1) oraz subwoofer." Niektóre z tych genialnych członków, w tym inne droższe, jednakże bez Oni gniazda słuchawkowego oraz wejścia RCA, UBS dać, i zawiera wiele funkcji, trzeba droższych modeli. Dowodzi to, aby monitorować czas rozruchu na tak dużą wartość.

Audioengine A5 +
Monitor wyświetla bardzo eleganckie srebrne i białe ciała i czarne głośniki, mogą z pewnością powinny być nadzorowane leczenie zewnętrzne i potężnych ciosów zadawanych. Działają one na poziomie 150 za trzy razy więcej głośników na liście, siła pozostałych głośników i Wat. Zarówno wysokie i niskie częstotliwości są wyraźnie ma pasmo przenoszenia 50 Hz w metodzie rezonansowej 22 kHz. Biegną kilka, ale cena jest naprawdę warto.

JBL LSR305
Wielu ludzi, jego popularność w zależności od konfiguracji systemu PA, reklama poczują większą pewność produkty JBL są dobrą inwestycją z czterech lub pięciu lat. Że są one 5 "głośnik niskotonowy oraz 1" tweeter z częstotliwością 24 kHz zapewnia 43 Hz, 80 W każdy operacyjne 700 par, bieganie. Oznacza to, że stanowią one stosunkowo duże i wyraźny dźwięk przy niskich kosztach w stosunku do dobrego zgryz, a drugi monitor.

 

Moim zdaniem z punktu widzenia tworzenia muzyki dla ludzi, którzy są zainteresowani w dalszej pracy. Mogę w tym roku do produkcji muzyki elektronicznej, moją pierwszą parę monitorów studyjnych. Nie musisz całkowicie "płaski" odpowiedź, wiem, że znaleźli to bardzo dobra (oni jak prawidłowo skonfigurować i używać swojego pokoju, klinicznie uważa się, że odpowiednim tonem) i dźwięki. Oni nie mogą naśladować następujące częstotliwości w 55Hz (lub to, co było reklamowane przepustowość). Trudno jest usłyszeć, jeśli nie większość zawartości produkcji sub-zasadowej (85-30hz) oznacza niskotonowy. Użytkownicy tle innego rodzaju elektronicznej muzycznej gorącej kroku, ponieważ jest to jeden z najważniejszych elementów toru, jest to duży problem. Jeśli używasz więcej niż 8 godzin, może to być również ważne dla reprodukcji małą objętość, aby to zrobić, do "break". Jednak ze względu na uznanie, i to nie wysadzić w pełnej mocy, aby spróbować odtworzyć po wyjęciu z pudełka. I bezpośrednio podłączyć laptopa do monitora, należy użyć tego kabla. Jeśli nie ma odpowiedniego interfejs audio, gdy nie możesz grać, prawdopodobnie można usłyszeć bardzo nieznaczne pęknięcia wysokiej częstotliwości. Są one jednak bardzo cicho, są one opisane w yeojeonhiyi. Jeśli używasz monitor studyjny, który chcesz osiągnąć najlepszy dźwięk możliwe, więc należy skontaktować się z inwestycji w interfejsie audio. Tak więc bez względu na to, gdzie spektrum doświadczeń produkcyjnych, na początku lub profesjonalny, ten monitor jest duża, jeśli są głośne, a nie podsumowanie. Są one zamontowane na każdym bloku na Rokit twarde KRKS gdziekolwiek, możesz być zmuszony do znalezienia studio nagrań przez niektórych wykwalifikowanych rzemieślników. Oni stał się ważnym standardy przemysłowe.

« powrót

Dodaj nowy komentarz

NEW - O ORKIESTRZE.
Blog http://wesele-trans.manifo.com/.
Kreator stron internetowych - strona bez programowania