Zespół Muzyczny Na Wesele TRANS!

Orkiestra na wesele Koszalin, Słupsk, Lębork, Kartuzy, Bytów, Tczew, Malbork, Białogard, Wałcz  ♫ ♫ ♫

Zespół Weselny TRANS - zespół muzyczny na: wesele, studniówkę, osiemnastkę, połowinki, rocznicę ślubu, sylwestra, urodziny, prymicję, zabawę, bal karnawałowy

Blog - PORADY WESELNE

O harmonii w utworach

2016-01-18 13:42:24, komentarzy: 0

Uwaga, artykuł może być niepoprawnie wyświetlany! Jako muzyka pianista tak, że inspirują mnie analiza tekstu na strzępy melodii. To dość szybko (tekst jest Rythmik przed) i ja zgromadziła kilka bardzo przydatnych części. Ale coś jak prawdziwy piosenki lub chóru jeszcze nie udało i nigdy nie jestem Demo muzyczne dodatkiem muzycznym pochodzą. Mój duży problem jest to, że nie dostanę ciąg dalszy sens części melodyczne (zwykle 2-4 cykli). Od wersety melodie-nie wspominając. Oczywiście można po prostu wcisnąć części melodyczne w zmieniającym się harmonii, ale to po prostu brzmi nudne (zob. Linie basowe, które następują tylko podstawowe odcienie). Czy macie jakieś wskazówk w piosenkachi, które? Co ty robisz? Chodzi o muzyce pop, dane i rocka. Jeśli jesteś pianistą tych urywkach w nutach i tekst z jakiejś bzdury, to prawdopodobnie komponujesz intuicyjnie już dynamiką formularza, prawdopodobnie okres. Możesz również dowiedzieć się czegoś, ale poza tym, patrząc specjalnie na granie tych melodii przetwarzania wy tematów. Na temat rozwoju projektu można już znaleźć kilka rzeczy. Albo eksperymentować się wokół i zapomnieć, co można zrobić coś hakst tylko z metod pracy w muzyce, które nie pracowały. Nie ma za co myślę, jest to również najlepszy sposób, aby uczyć dzieci grać na instrumentach w zabawny formy nauczania. Może być tak, że w końcu jesteś w ciele i zamyśle kompozycji muzycznej, które następnie trzeba żadnego tekstu i phrasierst już intuicyjnie poprawne. Wtedy jeden jest w stanie zbudować coś modele melodii bardziej śmiałe przez celowo "błąd" zawierające resztę zrobić to automatycznie prawidłowe. Ale ja uważam się pierwszy sposób grania na długo do tekstu, więc można podejść teoretycznie. Wspaniałą rzeczą jest to, że was tak czy inaczej potrzebuje tekst piosenki. Nie, nie jestem nauczycielem muzyki. Ale jestem zainteresowany w procesie uczenia się i jak uczyć treść może przekazać odpowiednio. A ja znowu szukam studentów, ale nie mają żadnej klasy szkoły muzycznej. Tutaj zespół wesele kartuzy. Myślę, że coś takiego gatunku muzyki, w to, że wszystko bardziej osobistego ścieżek kształcenia. Często ma się wrażenie, że pedagogika próbuje znaleźć rozwiązanie opakowaniu.  Z wkład zamieszanie wyjaśniło Zabawne było jedynym nauczycielem muzyki, którzy mogą mnie nauczyć, co jeden z starej szkoły. czyli soundtrack Air Force Muzyka Corps. Myślę, że robię / zrobiłem egzekutor dobre, bo to "możesz nawet spróbować trochę ... balbla" Metodologia pomógł wymieszać. Potrzebowałem "nie teraz! Dobry" dźwięk mam dopiero wczoraj kilka pomysłów na kontynuację melodii miał. Teraz mam jeszcze więcej strzępy razem. to wystarczy prawdopodobnie do innych sztuk jest śmieszne, że ja, jako gitarzysta rockowy w historii kapel w muzyce klasycznej na końcu. wiele smyczki orkiestr i wiatry. i to jest zestaw perkusyjny, zastąpiony przez wkuwania. zabawne, co robi muzykę filmową. ale nie jest to, co naprawdę chcę robić. Następny starszy, fragmenty melodii sens kontynuować. I ze mną stwierdził, że ja zawsze jestem mocno trzymają się mocno pierwszego pomysłu, a potem nie można już swobodnie płynącej. Dobrym sposobem wyrwania się tam, jest czas. Takty rekord. Zostaw się w nieskończoność. Wsłuchaj się ponownie i oto okazało się, że o wiele więcej w nim. Jeśli nie ma wystarczająco dużo pomysłów, które również nie jest problemem, bo zawsze można uzyskać dostęp do dużego basenu. Będzie gorąco, jeśli to nie zadziała od razu, archiwizacja, odłożyć. Edukacja muzyczna kiedyś jeszcze raz i zobaczyć, czy ze świeżym umysłem, co się dzieje. Inną metodą jest, aby nie być zbyt szybkie, aby odebrać dokument. To również sprawia, że wiele mieszkanie. Drodzy razy po prostu może się pojawić tylko w umyśle. Teraz jestem zdania będąc muzykiem grającym w róznych orkiestrach, że najlepsze melodie powstały w ten sposób.  Faktycznie, jestem bardziej zainteresowany alternatywnego rocka i popu. Piszę również piosenki dla zespołu. Teraz chciałem razy zagrać z "innej" muzyki. Co przypomina mi ukąszony szczególnie oko stylu muzyki elektronicznej, to mieszanka punk, techno, dance, i hip-hopu, na przykład, od muzyki clubowej, nawet disco polo przychodzi.Niezwykle proste bity, ciężki bas, wokal i częściowo zniekształcenia 80s syntezatory.Więc z mojego programu notacji (Octava) mogę się tam dostać zatrzymany. Co potrzebne jest do oprogramowania (najlepiej za darmo lub po niskich kosztach)? Jak to zrobić, ponieważ do pisania piosenek? Prawdopodobnie przed przechwycić lub produkcji, nie jest to taki utwór? Pochmurno, to program do notacji muzycznej jest źle narzędziem. Programy notacje muzyczne są przeznaczone przede wszystkim dla wyniku optycznego. Do nagrywania należy użyć sekwencera, nazywany również DAW (Digital Audio Workstation). Najbardziej popularne są Cubase, Adobe Audition, Logic, Cakewalk i Audacity. Tu, w teorii zapisu dżwięku Muzyki głównie do czynienia z musicalu / liryczny treści, nie tyle techniki nagrywania. Piosenek rzeczywiście nie od razu oznaczać, że po dokonaniu nagrania, ale to, że jest lepiej rozwinięta tylko raz pomysłów i planu. Więc jeśli zobowiązują Cię pewien styl i chcesz napisać odpowiednią piosenkę stylu, oczywiście, pewne konwencje o nią ubiegać (jeden Możesz być również przepisy lub zasady nazwać). To już zapewne uznana tak, ponieważ sprawia, że Twoje pytanie podejrzanego. Więc prawdopodobnie jesteś na temat zasad i konwencji, które były w elektrycznym kosza 80.Jest to, aby dowiedzieć się bezpośrednio analizy muzycznej. Analiza jest tylko jednym z możliwych rozwiązań, a wymóg piosenek - tutaj to nie jest tylko raz o kreatywności, ale tylko wyliczanie i wykaz stylu typowych cech. Później, możesz wybrać, czy iść znaleźć konwencje, czy nie. Analiza parametrów zawsze dzieje widokiem muzyczne, takie jak tempo, klucz, metrum, przepływu formy, harmonii, melodii, dźwięków używane, układ, itd .. Nie można zapominać, jak również tła komercji, osoby uczestniczące, trendy historyczne, ewentualnie nie wpływa muzyczne, itp . Więc jeśli chcesz wiedzieć, jak elektryczne śmieci prace 80, i uruchomić forum Analiza wątek z np 4-6 linki YouTube do odpowiednich części. I chciałem zacząć, aby uzyskać dobrą radę z prośbą. Problem jest piosenka, że ja piszę i już wykończone akordów temu. Myślę jednak, że w tej piosence to problem, który mnie szczypie od nowa. A chodzi o: W refrenie przełączyć pomiędzy F # moll i F # 7 Mniejszej i grać to w wersecie sekwencję: E-dur, A -Dur, D-dur, B-dur, F # niewielkie kółko interwałowe. Co mnie szczególnie oswojony, jest zmiana z D-dur do B-dur. Wiem, że H-dur grać do D-dur, być może pojawi - coś wesołego równoległym H pomniejszy do D-dur - ale lubię tej zmiany w tej piosence, a także zmiany z głównym akordem jedną piątą w dół na akord moll (H do F #), który jest często stosowany ze mną. Ale teraz chcę wiedzieć: co się dzieje harmonicznie / teorię muzyki? Zmianie klucza na pięciolinii? Co robię źle widok harmonijne "inny"? Mam wielką nadzieję, pseudonim nie ma być program swojej obecności na pokładzie. Muzycznie "prawo" jest, moim zdaniem, to brzmi dobrze. Jesteśmy teraz w końcu w21 wieku. A (dokładne) stosowanie zasad "klasycznej" teorii harmonii IX wieku lub wcześniej byłoby całkiem bezcelowe dla muzyki. Wykluczone byłoby tak, że twoja piosenka klasyczną lub muzyki popularnej tych minionej czasu powinien brzmieć. Następnie będzie potrzebne inne akordy, co miłe zapis melodii byłoby rozsądne bity. Ale mówiąc po prostu przestrzegać naturalnie popularny kadencji. Zmienić dowolny klawisz, lub do których masz na myśli? Generalnie, potwierdzenie nowego klucza będzie przydatna do zmiany, ale przynajmniej będzie kontynuacją rozwoju muzycznego, a następnie z nowym centrum tonalnym. Tutaj grupa wesele bytów. "Trzy klucze w piosence" mieliśmy drugi dzień tutaj w Naprawdę Triady lub przynajmniej częściowo "Moc Akordy"? Mam twoje akordy prowizorycznych grał jak: do zegara E, kwinta A, pół-bar D & B oraz zegar F # m do 5 akordów w (prawdopodobnie) 4/4 przynieść (B = dt H, Am Bb = dt B ..), E / | C / ,| D / B / | F # m / / /: | Ale może masz na myśli zupełnie inne metrum? Bez rytmiczna struktura akordu są wasze pytania do mnie, aby odpowiedzieć na nie jest wyjątkowa. Jeśli E-dur jest punktem startowym, B-akord będzie twój dominującym, a tym samym "dramatyczne" szczyt w progresji akordów, po czym z powrotem "do domu" idzie więc dla E. Dla optymalnego efektu, nadaje się do grania w tę strunę diatoniczny Septimów "A" jako akord B7 (BD # -F # -A). Twoja D akord (DF # -A) ma po D (7) F # (Quint B) i (b7 B) razem myślą przewodnią D przyczynia się do następnego E (7) jeden półtonów do tercji D #. Cięciwa może w związku z tym z jednej strony jako ostatniego akordu piąte malejąco E - A - D (Sannungsabbau) i jako halbtaktige "preparat" (build napięcia) dominującą B (7) zrozumieć. Falling Quinten łatwo i chętnie usłyszał. Na tej "podstawowej zasady rytm" może być dowolnie długie harmonijne ruchy z kilku sztuczek. Jest to podstawowa zasada pisania piosenek. Twoja następujące F # m (FE# -AC #) wydaje mi się w tym kontekście jako niekompletny dominująca (z rozszerzeniem), a mianowicie, jak B9 bez korzenia. Twoja zmiana F # m i F # m7 w powstrzymać się by interpretować jako gry z barwą akordu. Być może stało się w istocie nic innego w chórze, w tym solo perkusji, śpiewa lub gitara, itp Jednak to będzie oczywiście dalsze rozwijanie progresji akordów zamiast. Jeśli są Państwo zainteresowani znaczących sekwencji akordów, można dojść do poznania . (popularne) harmonia nie wokół Alternatywnie, można zachować się inaczej tylko akordu, że wiesz z ulubionej muzyki. Jako wprowadzenie dodaje strona jest często zalecane przez twórców muzycznych. W piosence, nie teraz przyklejone do muzycznych zasad poprzednich wieków, które do tej pory działa również racjonalnie Ale masz rację, powinienem mieć trochę opisać tę piosenkę, a zwłaszcza werset bardziej szczegółowo.: Utwór jest zagrany szybko, akordów są odrzucane. W wersecie każdy akord otrzymuje swój własny tempo, ale są inaczej pobity w porównaniu do F # m: |: E - dur/ | A - moll| D- dur | B i F # m / / /: | I jeszcze grać po wersecie progresję akordów C #MH Dur (następnym razem z sus4) -F # m, co naprawdę czyni mnie w porównaniu do tego wersetu nie jak szalony rytm. Myślę, że byłoby łatwiej, gdybym mógł nagrać wstępny szkic utworu disco. Oczywiście. - Nawet dla tych, którzy wrócili jeszcze dłużej, bo prawie każdy "a-tonalna" robi muzykę można zbudować swoją kadencję do tej pory tylko nie analizować lub celowo reharmonising.Harmonia jest w dzisiejszych czasach żadna książka prawo muzyczne, ale stale rozwijać opis . zjawiska muzyczne w ogólnych warunkach znaczącej relacji Więcej można znaleźć tutaj. Zespoły grające dziś nie zwracają uwagi na prawidłowości wcześniejszej harmonii.Harmonia ułatwia muzyk w każdym przypadku, nawet zaawansowane koncepcje pracy na rzecz harmonizacji i aranżacji mieć pod ręką, gdy alternatywy "irutyna" nuda grozi., aby móc rozwiązywać problemy. Piosenka może być bardzo harmonijny wyjaśnić, ponieważ "przechowywane muzyczne zasady ubiegłego wieku," trzeba. Klucz jest F # niewielkie. The (minor) dominuje C # m. Akordy z wersetu są następujące: Zaczynasz z Parallel dominujący, następnie idzie dwa razy w piątym przypadku czyli kwintą (każdy akord jest subdominanty jego poprzednika), a potem przychodzi kulminacyjny :. Bardzo istotną, a mianowicie zagranie subdominanty z F # moll w relacje funkcjonalne mogą teraz spierać, czy raczej drugiego stopnia akordem nie jest więc podwójną dominantą ponieważ jest mianowicie subdominanty B-dur. Mielibyśmy wtedy związek funkcjonalny Es-dur jako 2St, to 3S Major ), 5S (D-dur) i S (H-dur)  jest subdominantom trzeciego stopnia jest Tonika jest dominujący przedstawiciel ... zawsze tak Modulo 4: 6S znowu odwrócenia toniczne ... a przedstawiciele kwarty zwiększonej i się dobrze przemyślane od drobnych dominującym A # m do gry w chórze - w przeciwnym razie cała sprawa może łatwo przechylić Dur.   

« powrót

Dodaj nowy komentarz

NEW - O ORKIESTRZE.
Blog http://wesele-trans.manifo.com/.
Darmowa strona www - zrób ją sam!