Zespół Muzyczny Na Wesele TRANS!

Orkiestra na wesele Koszalin, Słupsk, Lębork, Kartuzy, Bytów, Tczew, Malbork, Białogard, Wałcz  ♫ ♫ ♫

Zespół Weselny TRANS - zespół muzyczny na: wesele, studniówkę, osiemnastkę, połowinki, rocznicę ślubu, sylwestra, urodziny, prymicję, zabawę, bal karnawałowy

Blog - PORADY WESELNE

Pisanie piosenek

2016-01-14 22:08:13, komentarzy: 0

Uwaga, tekst może być niepoprawnie wyświetlany!

Witam, mam nadzieję, że masz na myśli swoje pytanie także angielsko - języcznych piosenkarka (dla których uważam się). Dla mnie, to nie zawsze to samo, ale w większości jest (na razie) tekstu na górze.To zdanie może być zwyczajne, wówczas już ustawia początek rytm, bo chcę moje piosenki w zasadzie zawsze pisać tak, że rytm naturalny rytm muzyki nie jest zabicie, lecz podkreśla. Należy odnieść wrażenie, że w moich piosenkach powiedzieć coś mi normalnie. Wierszyk, staram się bardzo dokładnie do osiągnięcia, ale nie wygląda na wymuszony. Najbardziej podoba mi się to, gdy jeden z rymów, mimo, że jest unikalny i harmonijny obecny, ledwo zauważalne i przepływ tekstu całkiem naturalnie nadal bez potykając się metryka lub rymy. Jako przykład, był ktoś przy mnie odwiedzić. I postawił na mojej gitarze jeszcze, kiedy pożegnał się ponownie i wyszedł. Poszedłem za nim do drzwi. Zapytał mnie, czy to się ma moje klucze, a nie, że nadal nie do drzwi i już nie czysto mógł ... Jak powiedziałem, "Nie, żebym potem śpiewać:" Jestem zablokowane, jak wrócę czysty ... "" I ta linia śpiewał i towarzyszy im kilka akordów tego rozwiniętych tego samego wieczoru własną piosenkę: Youtube Dla mnie jest tak, że nie są w rzeczywistości tylko naprawdę działa z literą, jeśli już mają merytorycznego uzasadnienia i apt frazę, które można używać jako refren, np. W tej chwili mam jednak codziennie nowe pomysły na melodie, które następnie aufzeichne z małym elektronicznym dyktafon, więc nie zapomnij ponownie. W ten sposób, bardzo ładny zbiór utworów i fragmentów już ujawnił niektóre z nich uważam za bardzo godny dalszego przetwarzania. Tylko że tym razem mi jeszcze brakuje tekstu. Tu zespół na wesele bytów i okolice. I jest mi z moich kawałków, tak jak powiedziałem szczególnie ważne ... nigdy nie pracował Co to ​​jest, że mam usiąść, bez pomysłu i mi rozkazy: "Więc teraz piszesz nową piosenkę" Mogę usiąść choć i dał mi rozkaz, aby utwory, ale niestety jestem w tym przypadku łączna poleceń sprzeciw. To po prostu musi być iskra zapłonu, podstawowa idea i tam nastrój. To jakie są. Może zmusić Cię dobre piosenki chyba tylko bardzo rzadko. Jeśli kawałek naprawdę wzruszające, należy najpierw przejść przez samego autora. Ale to ma też szansę porwać innych także.  Co ty na to, brzmi bardzo głowę kontrolowane. Jeśli szukam moich utworów, robię to bardziej z głową na karku, z piórem w ręku i strategii na papierze, ale bardziej z jelit i serca. Dzięki harmonii i brzmieniu rozumiem, w teorii, że nie jest bardzo dużo. Gram, kiedy tylko miał gitarę w ręku, każdy cykl akordów, które brzmią dobrze do mojego umysłu i spełniają pożądany nastrój dobrze. I lubię też spróbować z różnych tonacji i Rhyhthmen wokół orientere się na centralnej linii tekstu, rytm czasami prawie zawsze dyktuje (normalny rytm) i usłyszeć mnie w moich improwizacji świadomi sami. Jeśli mnie wariant to szczególnie jak, chodzi jak najszybciej na mój dyktafon, więc nie zapomnij. - To jest w rzeczywistości często szybciej niż nam się podoba, nawet jeśli znajdziesz melodię absolutnie niesamowite, gdy piszę tekst, jest Melodia w większości równolegle już tam, przynajmniej jeśli chodzi o nierównym rytmem i rytm. Możesz uściślić, że zawsze. To nie jest tak rzadkie, że jeden dowolny punkt utworu nie pojawia się dość okrągłe i wciąż potrzebuje składu uderzeń zgłoszenia. Tylko wtedy, gdy sam jestem bardzo zadowolony z piosenką, będę śpiewać raz przed innymi, aby ich reakcję. Inne często jeszcze zobaczyć rzeczy, które nie szanują siebie, czy to treści lub pewne muzyczne wyobrażenie (głównie mnie) lub w odniesieniu do przebiegu melodii. Czasami są niuanse, które sprawiają, wreszcie, że "coś" z pewnej piosenki. Krótko ścisnął między cięciwą, innym słowem synonimem lub nawet dodatkowe przerwy artystycznej zwiększenie napięcia w odpowiednim miejscu. Czasami jest to również dobre, aby porozmawiać trochę przejście nad śpiewać reinzubringen jeszcze więcej emocji. W skrócie: Piosenki Sprawdź czy o to chodzi, "Pisanie piosenek" działa moim zdaniem, najlepiej, jeśli masz odwagę, tylko raz draufloszuimprovisieren odważny. Ale proszę, nie bez ciągłego nagrywania! Rzeczywista pisanie notatek jest zawsze ze mną tylko na ostatnim miejscu. Nuty "Mam zablokowane" nie przyniosły się dzisiaj na papierze ... Jeśli masz niemieckie teksty, można rzeczywiście razy reinstellen tutaj. Może ja spontanicznie jakiś pomysł na ten temat. Jest to jednak lepiej rytmiczne już tekst strukturę. W dzisiejszych czasach często "teksty" pisemne, które absolutnie nie mogą rozpoznać strukturę i raczej czytać jako prosty narracji, który jest czasem nawet językowo verschwurbelt dziwne. Pewien metryki powinny już być dostępne za bezcen. Oczywiście, że nie musi być tak rygorystyczne, jak ćwiczę, ale bez miernika jest bardzo trudno zrobić dobre melodię i singability cierpi z powodu braku metryki może bardzo. Nawiasem mówiąc, mam jeszcze dołączony jeden z moich piosenek. Biorę gitarę i spróbuj połączyć z pomocą moich harmonicznych sekwencji akordów wiedzy, które wyglądają bardzo zawiłe i skomplikowane. Nie mam zespół i robi to tylko dla mnie. W mojej pierwszej piosenki nie było ze względu na coraz większą wiedzę o konwersji z Am Em Am Em Am Em Am Am Em Am do Am Em Am Em Am Em Am CG Am następnie Fmaj7 Em Fmaj7 Em Fmaj7 Em Am CG Am Na mojej drugiej piosenki natychmiast zacząłem z rozszerzonymi akordów, a następnie grał z nadbiegiem. Dziś mam pierwszy projekt się mój kolejny utwór, który pojawił się już od samego początku, tak:Cmaj7 DM7 G AM7 Em EM7 G6 Am AM7 dmadd9 Fmaj7 EM7 Cmaj7 DM7 EM7 Am Am Em E7 Am Lubię to zagnieżdżone i cztery dźwięki, które do mnie, ale przede wszystkim do triady w końcu być rozwiązany. Więc myślę, że zrobiłem fajne akordową, które wyglądają groźnie skomplikowane. Wtedy staram się znaleźć piękną melodię (które jak zawsze tekst w mitentwickle nagłówka), a jeśli to nie pasuje albo ja to, ale poza tym chce melodię, jak pozwala na to akord progresji po prostu ciągle przystosowaniem i jestem koniec piosenki, która potem bardzo się to podoba. Tymczasem mam wielką miłość wobec czterech dźwięków. On jest raczej rzadko AM7. Głównie jestem Fmaj7 nich. Od C #, F # m Amaj7 mi out jest Dmaj7. Potem jakoś brzmi sielankowy. A minor musi być Liparyjskie / Oczywiście!Potem jeszcze wolne pentatoniczny z dużą wysokością i bez środku i pogłosu sprężynowego powiększonej ekstremalnych vibrato i wolnych zakrętów. Mój wyjątkowy przepis na sukces dla każdego stylu, gdzieś pomiędzy art rocka i ballady folk-rockowych jest za piosenka rockowej, z drugiej strony, bierze humbucker do użytku i silną overdrive. Cztery dźwięki przychodzą tylko wtedy jeszcze w wersetach ich zastąpienia w chórze melodyjnego lub harmonicznej moll, ale tekst jest łatwe z melodią, z powodu których potrzebuje on również dostosować.  Od zrobić Instrumental Metal / Hard Rock, zaczynam zazwyczaj z chłodnym riffem gitary (To przypomina mi, po prostu gdzieś, a ja piszę go najpierw na). Wtedy myślę o tym, jak mogę logicznie uzupełniać rafę / kontynuować. Przez "logiki", mam na myśli to, że pasuje do rockowego, ale także nieco zmienione, tak aby słuchanie nie znudzi. Czasami piszę nawet czystej gitary część, rozkaz to pełne pasaże grać w tle pozwolić. Podczas tej części piosenki bębny ustawia Wenns szału. Potem często powtarzać całą piosenkę do tego punktu jeszcze raz, ale tym razem z pełnym bębnie. Potem przychodzi solo na gitarze, to część akustyczna, gitara solo nawet i wnioski. Więc znowu łatwo zrozumiałe :. 1 Riff I. 2 Riff I (zmiany); Bębny zastosowań. 3 Riff I. 4 Riff I (zmiany). 5 Git. Solo. 6 Acoustic część. 7 Git. Solo II. 8Ostateczna A inaczej: może, że się podoba. Ahead, mają niekonwencjonalne sposoby na zewnątrz. Podejście jest pisać piosenki na siebie, bo nie ma formułę. Nie ma też dobrze, czy źle ... Każdy robi to inaczej, trzeba przygotować wszystko, co się w domu, a następnie doprowadzić go na próbę zespołu, a drugi robi coś spontanicznego ... Mogę mówić tylko o sobie. Za każdym razem jest inaczej, znaleźć inspirację i w różnym czasie ... albo gram na gitarze w domu rumu, jamme lub wyobrazić sobie inną sytuację, takie jak: - Co by to brzmieć jak jeśli ktoś patrzy w lustro i tylko cieniem Sam wygląda - to po prostu oznacza, różne obrazy lub sytuacja może być przeniesiona na gitarze, etc ... Większość piosenek, które napisałem z moim zespołem pochodzi z jam sessions, całkowicie wolne brzmieniemam do tej skali w tonacji gry itp Metode "Tak, tylko godzinę zagłuszania z perkusistą, nagrany z rejestratora NEM a następnie izolowane na później słuchu najlepsze części i odłożył na bok, aby korzystać z wszystkiego, jako idea i budulec dla piosenki. Głównie piszę z jelit, a ja mogę myśleć o najlepszej rzeczy. Jeden nie może coś być zmuszony, i nie ważne jak dobry jesteś na rozdzielczej, kreatywności i talentu nie można się nauczyć jest to, że musisz mieć, czy nie. W domu Często też pewne indywidualne pomysły na komputerze, na, nie możesz wszystko rezerwy, zwłaszcza jeśli dużo pomysłów ma jak inne inspiracje można znaleźć także usłyszeć wiele różnych zespołów, więc być openmind. To nie znaczy, że należy skopiować dowolny zespół, ale mówię o idei, melodii, pomysłów, itp ... bo jeśli chcesz usłyszeć, na przykład, tylko Slayer, to ostatecznie tylko jako dźwięk Slayer jako horyzoncie będzie ograniczony raczej jednostronny. Do każdego jego własna.. Tu porady ślubne. Nie można zmusić utworu lub pomysł, gdy dojdziesz do punktu zero, po prostu zrobić sobie przerwę. To jest o wiele bardziej przydatne niż zmuszony grać uświadomić sobie później, że pomysł był za tonę. Jeśli następnie zoom idzie do piosenki z całej swojej idei myślę o to, co chcę wyrazić z piosenką, więc co emocje powinny zawierać lub "temat" Czasami może być tak, że pracujemy nad piosenką w pisaniu tekstów do 2Monate - każdy po prostu ma inny wniosek. Po pierwsze, zbudować grubej kręgosłup - górny - wynajem - Ende..und budowę części następnie dodaje więcej, przejścia, itp Refren. W dziedzinie kompozycji i orkiestr tutaj już wiele zostało napisane. Chciałbym dodać popularną metodę songwriter, jak może się zdarzyć zawsze pisać melodie lepiej wokalne w piosenkach. Ma na przykład wokal melodia wersecie, most, chór (werset, pre-chorus, Refren) napisane. Człowiek głaskanie teraz (nawet jeśli to boli) werset i most. Teraz weź chorus melodyczną jak werset (Trzeba czasem dostosować coś, ale to nie jest zwykle dużym problemem) i prób strofy śpiewa melodię z kolei do zwiększenia o melodii most i chóru melodii. Więc jeden zwykle dostaje po kilku fragmentach bardzo dobre wyniki końcowe  To dotyczy przede wszystkim jakości utworu, na przykład wersety Melodie. Tu nie chodzi o piosenki samym jeszcze wyższy / potężnym / dynamiczne itp zostać ustawiony. Czasami można też śmiało runtertransponieren coś byłego refren, jak zwrotki lub prawie szepcząc wokalu lub cokolwiek .. Być może istnieją różnice zdań, ale uważam, pieśni tak chwytliwe / sukces, więc chwytliwe, melodyjne Wszystkie części (werset, most, chorus, C-sekcja, indywidualnie) są piosenki. Albo mówiąc inaczej, gdybym jako słuchacz dla Super chóru wokalnego melodii już doczekać klasy wersety melodii (która jest minimalnie gorszy od chóru), to mam często dobrą piosenkę. I oczywiście, powinny zwiększyć zwrotka z mostu do być utrzymywana podczas refrenu. Mimo, że w ten sposób komponowania dużo pracy i może potrwać, w zależności od piosenki przez długi czas, ale moim zdaniem można w ten sposób osiągnąć wysokie dobre wyniki. Pograć w gry datę na gitarze! Jak to działa? Tak więc: Mamy dziś na przykład, nie jest dobrym przykładem zobaczysz później, dlaczego.). Teraz po prostu ciąg E gry na dowolny ciąg, na przykład, tylko w drugiej Przymierza Fis.Następnie na piątym progu. Teraz pusta E -string a następnie Ais na szóstym progu itd. Tutaj można oczywiście zmieniać rytm, jak chcesz. Twoje pytanie jest bardzo ogólne. Piosenka powinna być, przynajmniej moim zdaniem, tylko czas pracy tylko z głosu i instrumentu harmonii. Ponieważ można przetestować, czy też pakiety przyjaciół, a raczej znudzony. Moja gitara studenci często powiedzie się z powodu Pierwszy utwór, ponieważ mają do czynienia z postaci ma pragnienie. Ile zegary ilu zegary B część itp To loht pewno być o, aby zrobić zdjęcie. Znane utwory można teraz usłyszeć wszystko, tak długo i tak często, jak chcesz. Warto również zatrzymać się na nic .... to było udane utwory tylko z dwóch akordów, ale Groove był punktem kulminacyjnym (konia z No Name) Gdzieś zawsze jest coś specjalnego, niestety studenci boją się tu często wrócić zgodnie z motto: To zbyt łatwe . Spróbuj, chciałbym powiedzieć, i znowu i znowu w pewnym momencie poczuć, jak moja melodia nad wagami harmonie muszą itp naukę słuchania, aby nigdy nie będzie całe życie, tak ... Jak cała sprawa brzmi w kontekście swojego zespołu, ale to raczej kwestia uzgodnień. A że temat jest poza zakresem forum. pieśni innych muzyków się usłyszeć i rażąco zapisu jest bardzo dobrym ćwiczeniem. Czy robię dzisiaj .... dość jednolita w wolnym czasie ... bo dużo w. nauki lokalizacji harmonie, który gra na basie itd. my walcowane z rowka, która jest korzystna, lub lewej wisi ... Bo powinieneś VLT. Nie zaczynaj czegoś, a szaleje sekcji rytmicznej i za to wciąż kołysze się sekcja dęta. Więc raczej wziąć coś prostego i powolnych baladiges. Ostatni, ale nie najmniej zawsze polegać na swoich instynktach. można napisać np nic, jeśli nie poczucie tam jest. Wtedy pusty w mojej głowie.  Mam gładką mal ne pytanie ... Właściwie to nie obchodzi wiele z teorii, ale ponieważ gram na pianinie, mam od ran A co jeśli na podstawie utworu przez skalach chcę pisać, lub dopasowania akordy poszukiwania. Czy to wtedy tak: chcę napisać piosenkę w tonacji C-dur, c d - e - FG - A - H - C są znane dźwięki w C-dur, w jaki sposób mogę to zrobić teraz z akordów? Czy mogę grać w tonacji molowej?Albo będę go używać, a następnie skalę C-moll? Reguluje to? Albo jest to tak w teorii.?! Jeśli chcesz napisać piosenkę w tonacji C-dur, a następnie są one również tylko główne akordy Mam nadzieję, że rozumiesz, co ja trwam poziom. Chciałem pomóc, jak mam ci przypomnieć, że pytanie jest nie na miejscu. I dobrze, "przychodzi do muzyki" ... Można w związku z tym w każdym wątku tutaj zapytać na forum. Ale na szczęście trzeba ułatwić pozycje i kategorie wymyślone przez czytanie i komunikacji. A więc ten wątek i cały dział pozostają rozsądną strukturę, a inne są pomocne, dać sobie trud tematycznie w odpowiednich wątkach szukać, należy pamiętać również. Zamiast ciebie więc narzekać i reagować rozgotowane, należy wolisz patrzeć na punkcie teorii muzyki i trochę podstawowej wiedzy do zdobycia. Ale to jest moja odpowiedź nie jest tak bezsensowny i zmarnowany czas: O C dur grasz odpowiednie akordy (triady), kurs z tonacji C dur istnieje skalę. Są to: C-dur, d-moll, e-moll, F-dur, G-dur, a-moll i H obniżoną To było, ale najprostszą odpowiedź, bo nie jak o trybach dominujące siódmego akordów będzie mylić itp.

« powrót

Dodaj nowy komentarz

NEW - O ORKIESTRZE.
Blog http://wesele-trans.manifo.com/.
Kreator stron internetowych - strona bez programowania